Dagen idag då💗👌

Idag blir det bara chill tror jag👌 ska ner till stranden lite ska inte bada men får sooola så man blir brun som sanden! Ne lite brunare😘
Ska se om min dogge vill bada lite också det kanske jag kan filma👌 han är så söt men lite rädd för vatten! Haha😂
Imorron far jag iväg till stallet jag vet inte om jag rider ut eller på banan får se vad ellen vill för hon rider inte ina för hon har blivit rädd typ😕 inte bra men men😐
Jag hittade en så jävla fin ridväg så man vill bara skritta prata o så men efter den vägen kommer man till en skit bra backe så man höjer farten och flyger upp för backen! Haha
 
Nästa vecka på söndag ska min kompis siri som kommer från Dalarna komma ner hit så då kommer jag bara vara i stallet en dag så man kan få spendera tiden med henne!❤😍👌det var ett tag sen jag såg siri så det blir kulkul!💗👌
 
På morronen satte jag på lösnaglar skit söta kan lägga upp bild på dom här nere sen👇
 
 
 
 
 
 
Vi ses senare! Pözz💗👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0