Första inlägget!

 
Hej på er!
Detta är mitt första inlägg på denna blogg.
Jag heter Alice och är 12 år fyller 13 i höst.
Jag har en hund Han heter Nelson och han är 2 år och busig men muusig! Jag är också medryttare på en underbar häst med namn Winnica hon är bara en B-ponny men otrolig att rida men jag känner att jag är lite för stor att rida henne jag är 1,65 cm och hon 1,25 så:/ det kommer bli tråkigt att sluta rida henne meeen då kommer min häst komma! Jag ska hyra en häst från grällsta som kommer den 17 aug!! ser framemot det! ska bli kulit! han heter Aramis och är en D-ponny så han är lite större. Han är snällast att rida han har hoppat 1,20 cm.
Jag har nästan ridit i hela mitt liv men bara gått på ridskola i ett halv år för jag haar att nån säger vad jag ska göra när jag sitter på hästryggen!! haha inte så bra men men så kan det vara!
 
Min blogg kommer inte bara handla om hästar och hundar utan om mode och mig också så ni bara vet det!Jag ska berätta en liten sak. haha
för typ ett år sedan så var jag helt GALEN i smink så jag hade tillslut hur mycket som hälst men slutade jag nästan gilla det  helt så då satt jag där hed hur mycket smink som hälst och visste inte vad jag skulle göra! haha men jag slängde lite då och då så nu är jag nöjd och har börjat gilla smink igen!! hahaha
 
det var lite om mig så nu får ni fan och ta och läsa min blogg!!
detta är jag!
 
Det här är Aramis<3
Winnica<3
och till sist min hund Nelson bilden är tagen när han var liten<333
 
Ps. Ni måste leva livet i sommar så mycket ni bara kan!!!!    puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0