Gött på solvalla😍💗👌

Tjena tjena bloggen!
Jag var ju på solvalla idag😍 I like it👌 det var så mysigt!  
Först när vi kom dit så gick vi in i stallet där våra hästar stod, dom stod där i boxarna som små söta prinsessor i söta klänningar! Nej men dom var så söta. Fina svarta lackade hovar flätade manar och fin päls!
Min häst eller medryttarhäst klarade inte kvalet eller vad det nu heter! I don't know! Men hon ska testa imorron igen så heja heja...!
 
Ina dom ellens medryttarhäst heter blev diskad för hon galopperade nästan hela tiden hon hade så mycket överskottsenergi så det såg ut att hon kunde springa så snabbt så hon lyfter från marken!
 
En liten äst som heter billy körde också men han klarade kvalet eller vad det nu heter! Haha
 Det var så varmt idag så man kunde gå och sätta sig på banan och grilla lite kött !
 
Ni får tipsa om vad jag ska skriva för inlägg för jag vet inte vad ni vill ha. 
write in the comments down below!
 
 
 
Ni får ha en bra natt puss puss!😍💗👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0